Wednesday 12 October 2016

Forex Trading Hulpbronne

Forex Trading Hulpbronne Dit is die mees nuttige dinge wat ek ontdek het op my handel reis. Ek het 'n baie gesien van dinge kom en gaan oor die jare, maar dit is produkte wat ek van harte aanbeveel. Al die items op hierdie bladsy is persoonlik getoets deur my en ek het hulle geweldig waardevol gevind. Maar hulle kan nie vir almal nie, so neem asseblief die tyd om uit te vind of hulle vir jou of nie. Forex Trading Kursusse Walter Peters My podcast onderhoud met Walter is my mees gewilde onderhoud tot dusver. Mense is lief vir die onderhoud en ek kry altyd groot kommentaar daarop. Ek het persoonlik deur Walters Daily Trader webwerf en ek regtig aanklank vind by sy lewenstyl gesentreer, langer termyn benadering tot handel. As jy dit nie wil hê in die voorkant van jou skerm te sit die hele dag, kan Walters metodes wees vir jou. Chris Capre Rafael Veron Chris Lori Ek het baie geleer uit Chris Lori, veral wanneer dit kom by die aksie verhandelingsprys. Hy het een van die mees omvattende opvoedkundige programme in die Forex mark en was een van die eerste wettige handelaars wat ek in aanraking gekom het. Ek sou raai neem is Pro Trader Kursus, sy AUDJPY natuurlik en aan te meld vir Pro Handelaars Club. Ek het persoonlik deur al drie was en die inligting daaglikse gebruik. Joel Kruger Joel is 'n voormalige geldeenheid ontleder, het professionele forex handelaar. Wat ek graag oor Joëls onderwys is dat hy glo in deursigtigheid. Hy tydskrifte al sy handel en die resultate. Hy neem ook die tyd om elke dag mark kommentaar van beide 'n tegniese en fundamentele perspektief te skryf. Sy lidmaatskap site is ook baie bekostigbaar. Ek beveel uitcheck sy webwerf. Trading sagteware Forex Tester 2 Dit is my gunsteling forex back testing sagteware. Daar is verskeie pogings om 'n kwaliteit handleiding back testing oplossing oor die jare te skep, maar dit is die enigste een wat die toets van die tyd deurstaan ​​het. Bespoedig jou opvoeding deur die beoefening van historiese data. Ervaring wat jy jou anders maande of jare te bekom sou neem verkry kan word in so min as 'n naweek. Trading Heroes lesers kry 'n 10% afslag. [Klik hier om die discount8230 kry; ] MT4 wisseltrofee Charts Handelaars is lief vir om verskeie monitors gekoppel aan hul rekenaars. Ons wil soveel inligting as possible8230 sien; Im geen uitsondering nie. Hierdie lieflike stuk sagteware laat jou toe om individuele kaarte los en skuif dit na jou ander skerms. Tot nou toe het dit was een van die min beperkings van Meta Trader 4. Nou kan jy jou kaarte om vrylik te beweeg. [Klik hier om dit te probeer vir free8230; ] As jy moeg is van die hand opdatering van jou handel log is, MyFxBook is vir jou. Dit verbind om jou handel rekening en outomaties afgelaai al jou ambagte en bied maklik-om-te lees grafieke te sien presies hoe goed jy handel dryf. Jy kan ook kaarte te laai en skryf in notas vir elke handel. Jy kan ook sien die handel op 'n MyFxBook grafiek, net deur te kliek op die handel. Die beste deel is dat dit heeltemal gratis om te installeer 'n rekening. Daar is dus geen rede om dit nie te gebruik. [Klik hier om te kry started8230; ] VMWare Fusion Trading sagteware het berug agter die tye. Goeie voorbeeld hiervan is die meeste Forex sagteware nog net loop op Windows. Dit is stadig verander, maar die hartseer werklikheid is dat jy regtig Venster nodig vir 'n paar dinge, as jy wil om handel te dryf. Gee VMWare Fusion. Dit laat jou toe om Windows te gebruik op jou Mac. Daar is ander oplossings daar buite soos Parallels en Im seker dit is te groot. Maar dit is wat ek gebruik en beveel. Die basiese weergawe is fyn, geen behoefte aan Pro. [Klik hier om te leer more8230; ] Amazon AWS As jy nodig het om 'n waarskuwing aanwyser of Expert adviseur (EA) 24/7 hardloop, dan is daar 'n hele paar Virtual Private Server (VPS) oplossings daar buite. Ek gebruik Amazon AWS en dit werk goed. Jy kan ook in staat wees om die eerste jaar van hosting kry gratis (terwyl aanbod duur). skep net 'n Windows Server byvoorbeeld installeer Meta Trader en jy is goed om te gaan. Dit loop al die tyd en jy hoef nie te bekommerd wees oor jou vermoë of die internet te gaan by jou huis. Dit gee jou gemoedsrus, omdat julle weet dat Meta Trader altyd loop. [Klik hier om te leer more8230; ] handelaar Onderhoude Die Trading Lifestyle Podcast Dit is die podcast waar ek gereeld mense wat hul gedagtes om voltyds Forex handelaars geword het en daarin geslaag om 'n onderhoud. Ek het ook 'n onderhoud met Forex professionele mense wat ook kan help om ander dele van forex soos programmering, sielkunde en meer verstaan! Hier is van hulle ervaring en kry inspirasie. Jy kan ook inteken op die podcast op iTunes. [Klik hier om te begin listening8230; ] YouTube Onderhoud Videos Ek hou ook 'n playlist van handelaar onderhoude op my YouTube-kanaal. Daar is 'n paar juwele op die lys. Die groot ding oor YouTube is dat daar 'n baie fantastiese handel inligting. Maar die nadeel is dat jy ook uit te sorteer deur middel van 'n baie junk om dit te vind. Hierdie snitlys sal jy red 'n geruime tyd deur net die lys van die onderhoude wat ek graag. Ek voeg by dit van tyd tot tyd, maak 'n boekmerk na my nuwe ontdekkings te kry. [Klik hier om watching8230 begin; ] Forex Trading Guides en Tutoriale Meta Trader 4 Tutoriale Dit is 'n versameling van MT4 tutoriale wat Ek geskape het tot almal uit die absolute beginner, om die gevorderde handelaar. Daar is baie basiese tutoriale en meer gevorderde wenke en truuks oor hoe om dinge vinniger te doen en gebruik die volle vermoë van hierdie awesome gratis sagteware platform. Leer hoe om dinge soos te doen: gebruik die verborge risiko / beloning sakrekenaar, skep grafiek templates en nog baie meer. [Klik hier om te lees more8230; ] Die Lifestyle Handelaars Boekklub en 'n biblioteek Oor die jare, het ek 'n ton van die saak boeke gelees, maar ek het ook gelees boeke oor ander onderwerpe soos: persoonlike ontwikkeling, fiksheid en reis, wat gehelp het om my beter te handel en 'n beter lewe. As jy op soek is na iets nuuts om te lees, my handel biblioteek nie die geval is net 'n lys van die dieselfde ou handel boeke. Jy kan ook inteken op die gratis boek klub, waar ek stuur 'n nuwe book review elke maand. Dit sal jou help om 'n boek idee van tyd tot tyd kry sonder om oorweldig deur 'n lang lys wat jy kan vergeet nie. [Leer more8230; ] Forex Trading Webwerwe Gratis Historiese Forex Data Bekendmaking. Let asseblief daarop dat sommige van die onderstaande skakels is affiliate skakels, en teen geen bykomende koste vir jou. Ek sal 'n kommissie te verdien as jy besluit om 'n aankoop te maak. Ek het ondervinding met al hierdie mense / produkte, en ek beveel hulle net omdat hulle nuttig en bruikbaar, nie as gevolg van die klein kommissie ek maak as jy besluit om iets te koop. Daar is 'n ton van crappy handel produkte wat ek kon raai, as ek was net in dit vir die kommissie (wat nie Im). Moet asseblief nie enige geld te spandeer op hierdie produkte, tensy jy voel jy dit nodig het of dat hulle sal help om 'n beter handelaar. Emerald paspoort Verduidelik Forex Chart Trading Forex kartering is noodsaaklik om te verseker dat jy die nuutste nommers om ingeligte evaluerings te maak. Kaarte gee die aandeelhouers met lesings van die aandelemark vorder, finansier 'kans in aandele haal, aangesien die lesings te wys hulle die veranderinge in die hoë / lae. Die aandeelhouers gebruik hierdie resultate om te weet wanneer die beste tyd is om in te sit / vra, handel / verkoop. Jy het 'n verskeidenheid van Forex kaarte, wat die Web en Java kaarte kan bevat. Web kaarte bied die beleggers met voorwaardes. Dikwels kry hulle besonderhede van 'n verskeidenheid van aandelemarkte wat stroom uit verskillende banke regoor die wêreld. Hierdie banke het 'n groot institusionele bank, wat geleë is in Nieu-Cork, Londen banke, Ierse banke, Hong Kong en ander banke wat gekoppel is aan die hoofkwartier in voorraad of Forex bemarking. Kaarte sal die belanghebbendes te voorsien met 'n belangrike middel. Hierdie tegnologie gereël-sagteware stelsels gee presiese lesings. Sommige van die programme sal uitgelees tempo van verandering, stogastiese, (ewekansige waarskynlikhede), Bollinger Bands, gemeenskaplike afwykings en so aan. Sommige van die lesings, soos Bollinger se is 'n aanduiding. Hierdie aanwyser kan die beleggers om onvoorspelbaarheid en pryse weeg op 'n tydlyn. Aanwysers make-up bands wat draai, uit gemiddeldes in die aandelebeurs in die middel van Forex Charts. Die bands by die kroon van die kaarte weg te beweeg, die erwe (SMA) om op te som, terwyl die lae bands hierdie voorraad verskille sal trek. Dit is duidelik dat, moet aandeelhouers weet hoe om onstabiliteit te lees in die voorraad, asook leer hoe om pryse te lees. Dit sal help om belanghebbendes by die koop / verkoop, handel, vra / bod, stadiums. Of selfs forex in die algemeen? Welkom! Of jy hier is deur verwysing van 'n vriend of soekenjin, ons is seker dat jy sal 'n meer bevoegde makelaar wat sal saam met jou, nie teen jou te help om jou handel doelwitte te bereik nie vind! wetlike Info rekening gereedskap Trading Tools Hulpbronne Oor UpFX en handel; nuutste ambagte UpFX Ltd is behoorlik geregistreer is by die Finansiële Diensverskaffer Register in Nieu-Seeland [FDV Registrasienommer: FSP218685] en is 'n lid van die Finansiële Geskilbeslegting Skema as deur die wet verplig [FDR lid ID: FM500439]. Sommige buitelandse valuta buite beurs (forex), kan futures en opsies produkte verskaf deur ongelisensieerde en ongereguleerde entiteite / jurisdiksies. Handel in buitelandse valuta is spekulatiewe aard en nie geskik vir alle beleggers. Beleggers moet net gebruik risiko kapitaal wanneer die handel termynkontrakte, opsies en forex, want daar is altyd die risiko van wesenlike verlies. Rekening toegang, handel teregstellings en stelsel reaksie mag nadelig beïnvloed word deur marktoestande, kwotasie vertragings, prestasie stelsel en ander faktore. Die inligting, produkte en dienste wat aangebied word op hierdie webwerf is nie gerig op die inwoners van 'n bepaalde land en is nie bedoel vir verspreiding aan, of gebruik deur enige persoon in enige land of jurisdiksie waar sodanige verspreiding of gebruik sou in stryd met die plaaslike wetgewing wees of regulasie. Dit is die verantwoordelikheid en verpligting van die besoekers aan hierdie webwerf aan die bepalings van vasstel en voldoen aan enige plaaslike wet of regulasie waaraan hulle onderhewig. Terwyl UpFX elke poging om die akkuraatheid van die inligting op hierdie webtuiste te verseker gemaak, die wat op die webwerf inligting is onderhewig aan verandering, dikwels sonder kennisgewing. Dit is slegs vir leiding en geen las deur UpFX, sy 'affiliasies of gemagtigde verteenwoordigers aanvaar, vir die akkuraatheid of andersins. Regeringsorganisasies beperkings saam met ons eie interne beleid maatskappy verbied UpFX van die opening van rekeninge afkomstig van beperkte en / of OFAC beboet lande, insluitend, maar nie beperk tot: Afghanistan, Birma (Myanmar), Ivoorkus (Ivoorkus), Kuba, Die demokratiese Republiek van die Kongo, die voormalige Liberiese regering van Charles Taylor, Iran, Irak, Libië, Noord-Korea, en Somalië. Ons produkte is nie beskikbaar vir diegene wat n inwoner van of tans geleë in die Verenigde State en sy gebiede. © 2015 UpFX Kapitaalmarkte, Ltd Alle regte voorbehou. Met die besoek ons ​​webwerf met jou leser stel om koekies toelaat, jy instem tot ons gebruik van koekies soos beskryf in ons privaatheidsbeleid.


No comments:

Post a Comment