Saturday 1 October 2016

Hospitality Service Training

Hospitality Service Training Vir oorde, hotelle, Private klubs, Golf 038; Tennis klubs, restaurante, en Restaurant openinge en opknapping. Hoogs suksesvolle diens kulture nie net realiseer; hulle doelbewus en stelselmatig geskep! Charles Anderson en die konsultante en opleiers van dienskultuur International (SCI) spesialiseer in die fasilitering van 'n ryk, aangepas Service kulture. Deur middel van konsultasie, ontwikkeling, het motiverende en opleiding metodes SCI kurrikulums wat gepas geïdentifiseer het en gebrandmerk die "Verhoudings Diens" in fyn gasvryheid plekke regoor die wêreld aangepas. Ons Hospitality Service Kultuur Development Reeks is 'n drie-deel program, wat die perfekte doek vir 'n briljante besigheid opening, streeks opening, of konsep verandering, en die ideale begeleiding tot verdere tegniese vaardigheid opleiding skep. Ons vind dat tydens die werkswinkel, wat 'n sterk gevoel van toewyding en wat bevorder, diens professionele neem eienaarskap van die diens ervaring. Deelnemers aan ons werkswinkel loop weg met 'n ware begrip van waarom voortgesette indiensopleiding is noodsaaklik om hul eie sukses en tot die sukses van die organisasie. Elke diens professionele verstaan ​​hul spesifieke rol en belangrikheid in die professionele gesin, wat 'n vrugbare teelaarde vir die ontwikkeling van toegewyde ikoniese spanlede skep. Die konsultante en opleiers by dienskultuur Internasionale glo in die waardes van Dienende Leierskap en die handhawing van die standaard wat die voorste linies diens professionele moet opgevoed word, ondersteun en bemagtig word om 'n ryk dienskultuur te skep, die vervulling van diens verhoudings, 'n diepgaande beeld organisasie, blywende herinneringe en terugkeer kliënte. "Puik diens kulture te vier egte verhouding, produkkennis, sagte gesag, diens aanpassing, gas gemeenskapsontwikkeling en gas ervaring en geheue skepping." Elke gas Service Professionele deelneem aan SKB se dienskultuur Ontwikkeling reeks, wat insluit; Deel 1 - Die kuns van die Diens: 'N interaktiewe intensiewe Diens (4 ure) Professionele Etiquette, professionele teenwoordigheid Kommunikasie (verbale vaardighede en lyftaal), beweging en postuur, Fokus en Doel, en Eye Kontak Inleiding tot die dienskultuur Verklaring Waarnemende teen Genuine Verhoudings Die verantwoordelikheid van die Diens Professionele Die Gaste: Verstaan ​​wie ons werk Gaste Verwagtinge: Die Service Experience en 'n Gemeenskap skep Die Goue Reël teen die Platinum Reël Diens definiëring Service Inleiding tot aanvaarding van Service Balansering van die verhouding tussen die Gewer en Ontvanger van Service Die kunsvorm van Service: aandag aan detail, teenwoordigheid, die kuns van luister, en word op 'n ander se Agenda Deel 2 dienskultuur Verklaring Ontwikkeling: Alle groot diens ervarings vereis dat 'n visie! (4 uur) As 'n groep ontwikkel ons die dienskultuur Verklaring. Dit persoonlike verklaring is gebaseer op die toepaslike "Verhoudings Diens" tussen die Diens Professionele en die Gaste. Hierdie stelling is afgelei van; Gewenste en Waargenome mark gaste Verwagtinge Gaste behoeftes en begeertes Korporatiewe kultuur en tradisies Werknemer Base, Fasiliteite en Dienste Flow, en Geografiese streek; Plaaslike kultuur en geskiedenis, tradisies en gebruike Die gevoel en voorkoms van die gewenste "Verhoudings van diens" is in die vooruitsig gestel en gestolde. Die "dienskultuur Verklaring" uniek handelsmerke die "Hospitality Service Styl" en uiteindelik skep 'n vooruitstrewende "dienskultuur". Weereens, moet die dienskultuur Verklaring van toepassing op die spesifieke gasvryheid diens venue wees en sal bevat; 'n segment wat gebaseer is op die plekke spesifieke geskiedenis, kultuur en omgewing, 'n segment wat gebaseer is op die plekke spesifieke verhouding van diens, en 'n segment wat gebaseer is op die uniekheid van die venue se spesifieke gasvryheid produk en ervaring. Deel 3 Milddadig Service (4-8 ure, gebaseer op groepgrootte) Elke deelnemer word versoek om individueel uitspreek teenoor die groep hoekom hulle doelbewus gekies om te dien op hierdie vlak gebaseer op: Verlede of huidige Mentors lewenservarings Waardes en Lifestyle Doelwitte Stamboom Motivering: Geld, sofistikasie, die behoefte om 'n verskil te maak en, intellektuele groei Ons het toe as 'n professionele groep bespreek die persoonlike aanbieding en bedieningstyl van die deelnemer en hoe hul aanbieding komplimenteer die nuutgeskepte dienskultuur Verklaring. Volgende, die deelnemer voltooi die span Vaardighede en Kennis Assessering gevolg deur 'n kort groep bespreking. Ons ontdek hoe om "Personeel ons swakker kant" deur die inlywing van die vaardighede en kennis van ons mede Service Professionals. Leierskap ontdek waar om tegniese vaardigheid opleiding en die beste manier om die span se algehele vaardighede en kennis verder te ontwikkel fokus. Kritieke pad Ontwikkeling 180 dag kritieke pad besonderhede elke stap om 'n suksesvolle opening. Behulpsaam / Adviseer in die skep van die 1ste jaar Bedryfsbegroting werwing Advisering Evaluering van tegniese vaardigheid 038; vaardigheid Man Power Plan / VE skedulering Ontwikkel 038; Implementeer Personeelopleiding Plan Menu Ontwikkeling Verkoper 038; produk seleksie P. O.S. Sjabloon Stel Ontwikkel / Stel Up Systems 038; Pars dat 'n doeltreffende vloei van diens weerspieël Skep 'n Omvattende Punch Lys Beleide 038; prosedures Ontwikkeling Hierdie handboek bied elke personeellid 'n gids tot die begrip van kultuur en verwagtinge uiteengesit in oord beleid 038 Die oord se; prosedures met betrekking tot: Eenvormige 038; Grooming Standaarde Menslike Hulpbronne (Inleidende tydperk, betaalstaat, breek, maaltyd tydperke, parkering, bywoning 038; skedulering) Afrigting 038; beradingsproses Veiligheid 038; sekuriteit Gesondheid 038; sanitasie gevaarlike Kommunikasie Teistering en Nie Diskriminasie Beleid Standaarde van gedrag Oop Beleid Door dwelmtoetsing Werknemervoordele Kontrolelys 038; validering Quiz Erkenning van ontvangs Diens te lewer 038; opleiding Plan Pos beskrywing opleiding Plan eenvormige standaarde Stap vir stap Tegniese Job Specifics Op maat woordeboek (Insluitend Fonetiese spelling vir uitspraak maklik) validering Kontrolelys Job vaardigheid Vasvrae "Goed genoeg is die vyand van uitnemendheid." Culinary 8220; Hart van House8221; Ontwikkeling Menu Visie 038; Ontwikkeling kombuis Design Service Flow Produk kennis Pictorial 038; opleiding Aangepas Service Management Tools kommunikasie Logs Daily Aksie Kaart Opening 038; sluiting Kontrolelys Aangepas Food 038; Drank Voorrade Personeel Performance Hersieningsvorm Bestuur Performance Hersieningsvorm Regstellende Aksie Form werknemer skedules skoonmaak Bylaes skoonmaak Kontrolelys Banket Event Bestellings Golf Uitstappie Kontrakte Golf Les Logs lidmaatskap Profiele "Doeltreffendheid is dinge reg te doen. Doeltreffendheid is die regte dinge doen. " Leierskap 038; Beroepsontwikkeling Onderwys 038; werkswinkels Onderhoudvoering 038; Verhuring Die uitvoer van Oriëntasie Afrigting 038; berading Lei die Opleier Running Kwaliteit Shifts Begrip 038; impak Finansieel Loopbaanontwikkeling Tussentydse Bestuursdiens Bestuur vakatures kan 'n operasie kreupel. Na 'n gekwalifiseerde tydelike plaasvervanger wat die fasiliteite kultuur weerspieël en handhaaf die standaarde in die daaglikse werking kan die oorgang naatlose te maak.


No comments:

Post a Comment