Sunday 9 October 2016

Veelvuldige Tydraamwerke En Hoekom Ek Swing Handel - Voortgesette

Veelvuldige tydraamwerke en Hoekom ek Swing handel - Voortgesette Skryf in vir die weeklikse nuusbrief gepubliseer deur Online Trading Akademie. Kry die volledige nuusbrief met kaarte! Hallo handelaars! Na my laaste nuusbrief: Waarom ek Swing handel, is ek oorval met e-pos te vra oor al die tyd rame wat ek gebruik in die handel. Ek kry my spesifieke tydraamwerke 'n bietjie later in hierdie brief, maar eers wil ek die konsep van verskeie tydraamwerk ontleding en waarom ons dit gebruik verken. As jy teen dié tyd dalk besef, ons kern strategie van die koop in institusionele vraag en verkoop in institusionele aanbod is veel verskil van konvensionele tegniese ontleding. Die rede hiervoor is dat die meeste nuwe handelaars dieselfde boeke lees, en handel dieselfde voorspelbare manier elke dag. Die algemene statistiek van mislukte / onsuksesvol handelaars is 90%. Ja, negentig persent. Sommige studies het selfs dat die getal hoër! As konvensionele tegniese ontleding so suksesvol was, sou meer nuwe handelaars word om geld te maak in die markte. Ons hoofdoel by Online Trading Akademie is om mense hoe en waar die instellings handel wys. Dink jy regtig 'n groot multinasionale korporasie of sentrale bank is kyk na 'n een minuut grafiek probeer om dag handel hierdie mark vir 5 pitte? Betwyfel. So ons verskeie tydraamwerk ontleding breek soos hierdie. Oor die algemeen, beveel ons die gebruik van drie tydgleuwe om jou ambagte te beplan. Ons grootste tydraamwerk bepaal ons tendens, wat ons gebruik om te besluit of ons 'n lang langs moes trek of moet ons gaan kort. Ek wil ook die groter tydsbestek te help met die vraag en aanbod vlakke wat die instellings vorming met hul massiewe bestellings. Die middelste tyd raam is waar ek my vlakke sal merk vir die invoer van ambagte-ons sones. Die gebruik van hierdie medium tyd laat my toe om "krimp" my sones 'n bietjie-'n daaglikse sone kan 100 pitte wye wees, terwyl 'n fyn ingestel vier uur sone net 30-40 pitte wye mag wees. Hoekom moet ons omgee vir die breedte van ons sones? Omdat die sones te dui hoe groot ons stop verlies moet wees. Groter sones het groter stop, kleiner gebiede het 'n kleiner stop. Wanneer 'n handelaar besluit om 'n derde, kleiner tydraamwerk gebruik, gewoonlik is dit waar hy of sy "tyd" hul inskrywing. In die klas, dit is waar ons in kandelaar patrone vir inskrywing gaan. Dit sou nie regverdig om ons studente om alles in hierdie nuusbrief te openbaar, sodat ek hoop om julle te sien in die klas! So het die afbreekpunte op tydraamwerke is 1. Langtermyn vir tendens-lank of kort, 2. Medium tydraamwerk vir waar om ambagte te voer in ons sones; 3. Kleinste tydraamwerk vir presies wanneer om te betree. Wat lei ons na die keuse van die presiese tyd rame te gebruik. 'N baie maklike manier om te besluit is om 'n vermenigvuldiger / deler van 4,5 of 6. gebruik Begin met 'n maandelikse grafiek as jou langste tyd raam, dan 'n vier uur, dan 'n 1 minuut maak min sin as die tyd rame te ver van mekaar. Met behulp van 'n 30 minute, 20 minute, en dan 'n 15 minuut grafiek maak nie sin as die inligting is te soortgelyk. In plaas daarvan, met behulp van ons 4,5,6 reël, kan die afbreekpunte gaan soos volg: daagliks vir 'n lang termyn, dan verdeel die daaglikse deur 4,5 of 6 tot die volgende keer raam af te kry. 'N Vier uur grafiek verdeel in 'n daaglikse skedule 6 keer, pas ons reël. Die volgende keer raam af kon dan logies 'n een uur grafiek wees. Hierdie tyd rame sou 'n swaai handelaar pas baie goed. As jy wil meer dikwels handel en gaan vir 'n groter ambagte, miskien 'n weeklikse, daaglikse en vier uur grafiek sou jy aan te pas. 'N Korter termyn handelaar kan 'n vier, 'n uur en tien minute grafiek wat steeds ons reël sou pas gebruik. Op die volgende paar kaarte, 'n daaglikse en 'n vier uur, het ek die uptrend en dan die verslechtering neiging op die USDJPY geldeenheid paar gemerk. Tot vroeg in Januarie, hoe makliker geld was gemaak op die lang kant van die handel so duidelik die neiging is up. Op sowat 13 Januarie het 'n nuwe verslechtering neiging is gestig en die makliker geld sou aan die kort kant kom. Toe ek sê makliker geld, wat ek eintlik bedoel is dat jou wins teikens groter sal wees, en jou tyd spandeer besturende ambagte sal minder wees. Handelaars wat kies om teen-tendens handel spandeer meer tyd die bestuur van hul ambagte, en gaan vir kleiner wins teiken. Ek het nog altyd 'n fan van die werk minder om meer geld te maak nie. Ek weet, ek is weird. Ter wille van duidelikheid se, het ek net was die twee mees onlangse skoon aanbod vlakke - die naaste is drie keer meer as 'n paar dae getref het in Februarie. Handel van hierdie tyd rame gewoonlik gee ons baie geleenthede by ons sones te gaan. In my ervaring, die gebruik van baie kleiner tydsraamwerke ek bedoel het om te wees naby my rekenaar n groot deel van die dag om voordeel te trek uit hierdie vinnige ambagte. Persoonlik sou ek eerder doen ander dinge as rondhang my rekenaar en wag vir 'n sone te tref! Met die vier uur grafiek soos my medium tyd raam, ek het baie tyd om ambagte te voer, soms soveel as 'n volle dag-in plaas van 'n paar minute. So daar het jy dit. Hopelik Ek het jou vrae oor die rede waarom ons gebruik verskillende tydraamwerke, en waarom ek gekies het om die tydraamwerke Ek handel gebruik beantwoord. Vir verdere verduideliking, hoop om jou te sien in ons volgende klas!


No comments:

Post a Comment