Thursday 13 October 2016

Hoe Om 'N Amerikaanse Maatskappy Te Inkorporeer Van Buite Die Vsa

Hoe om 'n Amerikaanse maatskappy te inkorporeer van buite die VSA? Wanneer ons Freshdesk begin, het ons besluit om te neem in die VSA, want dit was die beste opsie vir 'n SAAS maatskappy wat wou hanteer herhalende betalings van internasionale kliënte van dag 1. Ons gewenste betaling gateway werk net met die Amerikaanse bank rekeninge en dit is makliker om 'n Amerikaanse bankrekening te kry as jy 'n VSA corporation. We is gebaseer uit Indië en die opsies vir die aanvaarding van dollar betalings met herhalende betalings was ernstig beperk en expensive. The enigste opsie was om te Paypal, maar weer was ons nie seker of ons kan skakel Paypal met ons Indiese bankrekeninge vir VSA betalings. Aangesien daar was nie baie hulpbronne beskikbaar op die web vir die integrasie van 'n Amerikaanse maat uit die buiteland het ek gedink ek sal ons storie vir die voordeel van toekomstige entrepreneurs te deel. Natuurlik is daar baie ander maniere om dit te doen, maar dit is hoe ons dit gedoen het. 1. Oprigting in die staat van Delaware as 'n Delaware C Corporation As jy vra 8220; Hoekom Delaware8221 ;. Ons kon nie vind niks oortuigend vir 8220; Hoekom not8221; ? Totale koste vir inlywing $ 1278 Prokureur fooie $ 1005 (Ryan Roberts by Startup prokureur). Ek sou raai Ryan. Hy was baie professioneel en kundig en baie maklik om mee te werk deur middel van e-pos en Skype. Hy het vir ons 'n vaste fooi vir die volledige diens begin inlywing pakket en dit sluit in 'n Memorandum van Assosiasie, statute, Beperkte voorraad aankoop ooreenkomste, tegnologie-oordrag ooreenkomste, eiendom inligting ooreenkomste ens Oprigting fooie $ 148 (Delaware C Corp). Geregistreer Agent fooie $ 125 (Dit is 'n jaarlikse fooi. 'N Geregistreerde agent diens is verpligtend om 'n Delaware korporasie neem as jy buite Delaware lewe). (Bloomberg Excelsior Korporatiewe Dienste) 2. Werkgewer ID Nommer (EIN belastingnommer) Elke besigheid in die VSA het 'n EIN-nommer (ook bekend as belasting ID-nommer). Na Oprigting dokumente gereed is, vul vorm SS4 en noem die middelpunt IRS Philadelphia direk by (800) 829-4933 (Dit is die enigste kantoor in die VSA wat EIN prosesse vir die Amerikaanse maatskappy wat opgeneem uit die buiteland). Hulle sal jou die EIN oor die telefoon gee. Dit kan nuttig wees as jy 'n faks nabygeleë het ten tyde van 'n beroep. Jy kan die vol SS4 vorm om hulle te faks sodat jy hoef nie uit te spel al die besonderhede oor die telefoon. 3. Amerikaanse Fisiese adres Jy moet 'n fisiese Amerikaanse adres vir die ontvangs van besigheid dokumente. Daar is 'n hele paar posdiens ekspedisie verskaffers laai verskillende tariewe. My keuse was Virtualpostmail n web 2.0 maatskappy wat in aansien was myl voor ander in wat lyk na 'n baie tradisionele bedryf wees. Ek het die $ 20 plan. Hulle scan posse en 'n e-pos aan jou stuur; jy kan e-pos wat gevolg moet word oopgemaak en die inhoud geskandeer of net vorentoe diegene posse aan enige ander internasionale posadres kies. Voordat jy jou rekening kan funksioneer, moet jy 'n notarized vorm 1583 in te dien van USPS te magtig virtuele Post pos aan posse oopmaak op jou (en jou onthalwe maatskappye). 4. Amerikaanse Bankrekening Jy moet 'n Besigheid betaalrekening met 'n Amerikaanse bank. As jy reeds 'n persoonlike bankrekening met 'n Amerikaanse bank wat jy kan probeer om hulle roeping om 'n besigheid te keur rekening oop te maak. Ek dink dit is die beste opsie. Ek het probeer bel Wells Fargo en die persoon oor die telefoon het my vertel dat ek nie 'n bankrekening kan oopmaak met Wells Fargo en dat ek moes fisies na Delaware en probeer om dit oop te uit Wachovia. Ek is seker die persoon verkeerd was en ek dink dit moet moontlik wees met Wells Fargo. Ek is lief vir die bank, maar een of ander manier kon nie kry my besigheidsrekening daar geopen. As jy nog nie 'n Amerikaanse bankrekening, maar as jy 'n besoek VSA in die nabye toekoms, kan jy net loop in 'n bank met die inlywing dokumente van jou maatskappy en 'n rekening oop te maak. Ek gepos word 'n vraag oor hierdie in Quora en 'n baie mooi man wat 'n raadgewer vir baie starters was my gekontak en verwys my na Silicon Valley Bank (wat baie begin vriendelike beskou) en ek was in staat om die rekening van Indië self oop te maak. Aanvanklik het ek gevind dat dit amusant dat ek gevra is om my sake-idee te slaan of stuur 'n voorlegging van my sakeplan ten einde 'n besigheid betaalrekening oopmaak. Maar ek dink Silicon Valley Bank bied so baie ander dienste aan starters maar ons behoeftes is redelik eenvoudig. Maar SVB is groot tot nou toe in terme van responsiewe ondersteuning. 5. Merchant rekening Die gewildste alternatiewe Paypal en magtig (hulle het baie handelaars). Jy kan gaan na FeeFighters (Let wel: Hulle is verkry deur Groupon in 2013) om verskaffers te vergelyk en kies die een wat vir jou werk. Ek oorgeslaan die opsies wat deur FeeFighters en het direk met Braintree betaling oplossings selfs al was hulle effens duurder in vergelyking met ander as ek goeie dinge oor hulle gelees het en ek het nie al die verborge fooie ens verstaan Braintree bied vir my 'n handelaar rekening, 'n betaling gateway, 'n PCI voldoen kluis aan die kliënt kredietkaart data stoor en kan verwerk herhalende inskrywing faktuur. Ons het gedink ons ​​sal bekommer oor die fooie wanneer ons maak miljoene dollars en verloor baie geld op gelde 6. Besigheid Kredietkaart Ek het aansoek gedoen vir 'n Mastercard kredietkaart deur Silicon Valley Bank die kaart is beskerm met 'n geldmarkrekening basies beskerm met kontant in my bankrekening. 7. Amerikaanse telefoonnommers Ons het 'n gratis Google Voice nommer en 'n Skype getal wat is $ 50 per jaar. Die Google Voice nommer stuur die oproepe na die Skype nommer. Ons oorweeg 1-800 nommers van voetganger volgens ons van stapel te stuur. Ons het ook 'n IPEVO Skype telefoon vir die ontvangs van Skype oproepe draadloos, maar die telefoon het opgehou werk en ek is te besig om dit na die VSA te stuur en stuur dit terug aan Amazon. Dis pretty much alles wat jy nodig het om die besigheid kant van die saak te stel te kry. Die enigste ander ding wat jy nodig het is 'n goeie produk waarvoor kliënte bereid is om hul beursies oop te maak en krap hul kredietkaarte. (O. Ok. Miskien vir 'n paar van jou dis nie 'n vereiste vir 'n suksesvolle begin.)) In beide gevalle Sterkte op jou start-up! En wanneer jy 'n aanlyn hulptoonbank sagteware vir jou start-up, moet asseblief onthou om stuur vir ons 'n e-pos. En terwyl jy op dit, probeer die produk. Wel bly wees om jou 'n start-up afslag op Freshdesk gee Sluit aan updates uit die Freshdesk blog ontvang


No comments:

Post a Comment