Wednesday 5 October 2016

Implementering Van 'N Gehalteversekering Review System Vir Die Scalable Ontwikkeling Van Online Courses

Devrim Ozdemir, Ph. D. Black Hills State University Met die groeiende vraag na gehalte aanlyn onderwys in die VSA, die ontwikkeling van kwaliteit aanlyn kursusse en online programme, en meer belangrik die handhawing van hierdie gehalte, het 'n onvermydelike kommer vir instellings van hoër onderwys is. Huidige literatuur oor kwaliteitsversekering in aanlyn onderwys fokus hoofsaaklik op die ontwikkeling van hersiening modelle en raamwerke asook die ontwikkeling van hersiening rubrieke. Die ontwikkeling van omvattende modelle behalwe die geldige en betroubare gehalteversekering review rubrieke is baie belangrik vir die ontwikkeling van kwaliteit aanlyn kursusse en programme. Dit is egter ook belangrik om hierdie kwaliteit te handhaaf wanneer die kwaliteit bereik. Faktore soos toenemende aantal aanlyn kursusse, dinamiese fakulteit liggaam lewer hierdie kursusse, en ontwrigtende innovasies in aanlyn onderwys voortgaan om die voortgesette instandhouding van die gehalte van online onderwys veral uitdagend maak. Hierdie artikel bied die ontwikkeling en implementering prosesse van 'n elektroniese gehalteversekering hersiening stelsel vir die haalbare ontwikkeling van aanlyn-kursusse in 'n plaaslike universiteit in die Weste VSA. In die besonder, sal ons die konteks van aanlyn kursus ontwikkeling in te voer in die universiteit, bied die redes vir die ontwikkeling van so 'n stelsel, uiteen te sit die raamwerk van die stelsel, en bied die implementeringsproses van die stelsel. Ten slotte, sal ons die toekoms aanbevelings te bespreek vir ons bestaande stelsel. Ons doel is om ons saak as 'n leier was van die instellings vir hoër onderwys wat reageer op die groeiende vraag in gehalte aanlyn onderwys aan te bied. Inleiding In die afgelope dekade, het aanlyn onderwys in die VSA 'n groeiende gewildheid (Allen Seaman, 2013) verwerf. Die verbetering van tegnologie het 'n deurslaggewende rol gespeel in die uitbreiding van online onderwys (Kim Bonk, 2006). Tog het hierdie nuwe tipe opvoeding het ook 'n paar uitdagings (Howell, Williams, Lindsay, 2003). In die afgelope dekade, het ons 'n veranderende benadering tot aanlyn onderwys ervaar. Instrukteurs het nuwe rolle om gehalte aanlyn onderrig (Yang Cornelious, 2005) verskaf. Die mites van online onderwys soos 'n gebrek aan menslike interaksie, beperking om leerinhoud en vereiste van tegnologie vaardigheid aangespreek is (Li Akins, 2004), en aanlyn-onderwys is ryp as 'n meer gerieflik, geïndividualiseerde, en innemende leergeleentheid (Harasim , 2000). Deel van die vervulling is te wyte aan die toenemende fokus op die gehalte van online kursusse (Wang, 2006). Daar is organisasies veral fokus op kwaliteit van online onderwys hoewel meer navorsing in gehalte aanlyn onderwys is nodig (Mariasingam Hanna, 2006). Die benaderings tot gehalte in aanlyn onderwys te verseker op die institusionele vlak verandering sowel (Britto, Ford, Wyse, 2013; Lee, Dickerson, Winslow, 2012). Soos vandag, die gehalteversekering van online kursusse en programme fokus op die ontwikkeling van raamwerke en maatstawwe om 'n gehalteversekeringsproses hersieningsproses (Boston, Ice, Gibson, 2011) inisieer. Benewens die aanvang van gehalteversekering van online kursusse, hierdie artikel fokus ook op die handhawing van die gehalteversekering van online kursusse met inagneming van die toenemende aantal kursusse, dinamiese fakulteit liggaam, en vinnig veranderende landskap van online onderwys. In die besonder, ons fokus op die implementering van 'n gehalteversekeringsproses hersiening stelsel vir die haalbare ontwikkeling van online kursusse. Gehalteversekering Review Proses In hierdie artikel, bied ons agtergrond inligting met betrekking tot die proses van gehalteversekering hersiening van online kursusse in ons spesifieke universiteit geleë in die Weste VSA. Eerder as om die eksterne resensies soos dié wat deur akkreditasie agentskappe of staat borde in sommige streke, die gehalteversekering hersieningsproses in hierdie artikel bespreek is interne en uitgevoer deur die instruksionele ontwerper in samewerking met die aanlyn-kursus instrukteur. Algehele, het die inisiëring en instandhouding van 'n interne kwaliteitsversekering hersieningsproses vir aanlyn-kursusse noodsaaklik en 'n uitdaging vir die sukses van hoëronderwysinstellings het. Volgens Jara en Mellar (2007), aanlyn onderwys het vier unieke aspekte wat gehalteversekering review noodsaaklik maak. Hierdie aspekte is die onderverdeel aard van die aanlyn-kursus ontwikkelingsproses, die noodsaaklikheid van die organisasie van die kursus ontwikkeling spanne, sigbaarheid of openheid van die aanlyn-kursusse te hersien sonder opdringerigheid, en beperkte toegang van personeel om studente (Jara Mellar, 2007). Hierdie aspekte maak die aanlyn-kursusse unieke in vergelyking met tradisionele face-to-face kursusse en doen 'n beroep die hoër onderwys instellings om 'n interne hersieningsproses te vestig. Maar die ontwikkeling van 'n gehalteversekeringstelsel raamwerk is 'n uitdagende taak. "Die vestiging van kwantifiseerbare en betekenisvolle statistieke", "die ontdekking van strategieë vir die assessering van die maatreëls wat moeilik om te kwantifiseer is", "kom om 'n gemeenskaplike ooreenkoms en begrip oor minimum standaarde", "met personeel en skole te neem eienaarskap van die proses en standaarde en hulle sien as agente en vir gehalteversekering en voortdurende verbetering "en" tot stigting van die mate waarin die gebruik van so 'n stelsel wat bydra tot die verbetering van onderrig en leer in die Universiteit "is die verwagte uitdagings (Oliver, 2003). Met inagneming van hierdie uitdagings, gebruik ons ​​'n aangepaste weergawe van die kwaliteit Sake rubriek in ons gehalteversekering hersiening. Dit aangepas rubriek is bepaal deur 'n komitee wat die lid universiteite van die Suid-Dakota Raad van Regents. Dit was die eerste stap in die rigting stigting kwantifiseerbare en betekenisvolle statistieke soos Oliver (2003) genoem. Ons het ook behandel die rubriek as 'n kontrolelys en uitgevoer-konteks gebonde evaluerings van die aanlyn-kursusse met die kursus instrukteurs as Hosie, Schibeci, Backhaus (2005) beskryf. Ons gehalteversekering review rubriek voorsien ons 'n kontrolelys en 'n raamwerk vir die kursus ontwerp. Maar ná die ontwikkeling van die kursusse, is die aanlyn-kursusse hersien in hul eie kontekste. Die instrukteur van die kursus verskaf die konteks vir die instruksionele ontwerper terwyl die samewerking tussen die instrukteur en die instruksionele ontwerper gelei tot 'n gehalte aanlyn kursus. Ons benadering kan ook beskryf word as "die basiese riglyne benadering" (Lee et al. 2012). Binne hierdie benadering, op voorwaarde dat ons die gehalteversekering rubriek om die kursus instrukteur by voorbaat aan die instrukteur van basiese riglyne in te lig. Later het die instruksionele ontwerper die kursus met die instrukteur hersien word wanneer die kursus gereed was. Voor die ontwikkeling en implementering van 'n gehalteversekeringsproses hersiening stelsel, is die resensies hanteer deur 'n moeisame proses. Die instruksionele ontwerper in kennis gestel word deur sy toesighouer by die ontvangs van 'n papier kopie van die kursus ontwikkeling ooreenkoms vorm. Die instruksionele ontwerper gemaak persoonlike kontak met die instrukteur om vergaderings te skeduleer. Al die nodige vorms, insluitend die gehalteversekering review rubriek is papier-gebaseerde. Die rekords van die evaluering is elektronies gehou word geskandeer afskrifte van die evalueringsvorms sowel as die oorspronklike papier afskrifte. Die evaluering tellings is ook gehou in 'n Microsoft Excel spreadsheet. Hierdie hele hersieningsproses kon hanteerbaar gewees het as daar geen toename in die aantal aanlyn-kursusse elke semester en die aanlyn-kursusse nie verwag was om hersien na drie jaar. Maar ons universiteit het 'n groot groei in die aanlyn lewering van kursusse. Hersiening van honderde natuurlik evaluering inskrywings op 'n sigbladlêer, probeer om vas te stel watter kursusse verstryk resensies het, en probeer om 'n bepaalde voltooi evalueringsvorm op te spoor en vele ander in elektroniese gidse begin om meer tyd in beslag neem as die werklike resensies. Daarom het ons aangemoedig om vorendag te kom met 'n meer sistematiese benadering en besluit om 'n Gehalteversekering Review System ontwikkel vir die haalbare ontwikkeling van online kursusse. Ontwikkeling van die Kwaliteitsversekering Review System Na die besluit is geneem om 'n gehalteversekeringsproses hersiening stelsel te ontwikkel, die outeurs van hierdie artikel begin om saam te werk en hou vergaderings vir drie maande na moontlike scenario bespreek. Die eerste vergadering is gehou in Julie van 2009. Werkstromen vir die algehele stelsel en subsisteme is ontwikkel om die gedetailleerde stappe wat betrokke is in die gehalteversekering hersieningsproses te verduidelik. Na die goedkeuring van die voormalige dekaan van Opvoedkundige Outreach Office in die universiteit, die ontwikkeling van die stelsel begin in September. Regdeur die proses van die ontwikkeling span het voortgegaan om vergaderings te gaan oor die projek en maak die nodige veranderinge te hou. Die projek is in Oktober voltooi. By die voltooiing van die projek, is 283 voormalige natuurlik evaluering tellings in die stelsel met die hand uit die vorige rekords ingevoer. Die Gehalteversekering Review System is ontwerp om: Bly op hoogte van nuwe kursus ooreenkomste elektronies Inlig al die belanghebbendes (kollege dekane, die Kantoor van Opvoedkundige Outreach, die departement stoele, die instruksionele ontwerpers, en die fakulteit) in 'n tydige wyse Skep deursigtigheid en effektiewe kommunikasie tussen verskillende eenhede Verminder die werklas en arbeid tydens die identifisering van die aanlyn-kursusse wat gehalteversekering resensies vir verskillende redes vereis soos 'n nuwe kursus, 'n bestaande kursus met geen vorige resensies, 'n kursus wat die fakulteit versoek hersiening hersiening, 'n bestaande kursus met 'n nuwe instrukteur , 'n kursus met verstreke (ten minste 3 jaar oud) hersiening. Ondersteun aanlyn programevaluerings deur die verskaffing van omvattende data Ondersteun fakulteit in hul prestasie-evaluerings en professionele ontwikkeling pogings deur die verskaffing van onmiddellike toegang tot hul gehalteversekering resensies Ondersteun instruksionele ontwerpers deur die verskaffing van omvattende data oor elke aanlyn kursus Ondersteun kollege en universiteit akkreditasie proses dop van gehalteversekering aktiwiteite met betrekking tot aanlyn-kursusse Bly op hoogte van toelae betaling rekords vir 'n nuwe kursus ontwikkelings en hersiene kursusse Verminder tyd tot voltooiing van goedkeuringsproses deur die uitskakeling van papier vorms reis regoor kampus Elimineer verlore papier vorms Nuwe Online Course ooreenkoms Voorlegging Die eerste fase van die projek was om 'n vloeidiagram vir die nuwe aanlyn-kursus ooreenkoms voorlegging workflow ontwikkel. Figuur 1 hieronder toon die workflow van die nuwe aanlyn-kursus ooreenkoms voorlegging. 'N Groot taak in die skep van hierdie vloeidiagram betrokke bepaling van die staat en institusionele vereistes vir kursus resensies. Hierdie vereistes is grootliks ongedokumenteerde en vereis kommunikasie met baie mense om vas te stel. Volgens die skedule, is die gehalteversekering hersiening stelsel publiek sigbaar aan alle belanghebbendes met login nodig het. Sodra die gebruiker die login inligting ingevoer, die stelsel het die gebruiker die doel om in die stelsel. Wanneer die gebruiker "Nuwe Kursus ooreenkoms" gekies, die stelsel gerig die gebruiker in staat om 'n elektroniese vorm om 'n nuwe aanlyn-kursus ooreenkoms te dien. Nadat u op die stuur knoppie, die Kantoor van Opvoedkundige Outreach (die voormalige dekaan van Opvoedkundige Outreach, die instruksionele ontwerper, en die sekretaris vir die betaling versoek) is in kennis gestel word deur e-pos. Op hierdie stadium, die instruksionele ontwerper geverifieer indien die kursus was nuut. Ons het gevalle waar die kursus was, in werklikheid, 'n nuwe, maar nie in die staat se sentrale natuurlik registrasie stelsel, of was nie nuut nie, maar beskou nuwe gevolg van 'n tikfout in die voorlegging. Sodra die instruksionele ontwerper die kursus bevestig, die stelsel het die versoek aan die departement voorsitter, kollege dekaan, en die voormalige dekaan van Opvoedkundige Outreach. Die stelsel het die versoek in hierdie spesifieke volgorde een op 'n slag na die goedkeuring van elke persoon. Indien die kursus is geïdentifiseer as nie nuwe of nie deur ten minste een administrateur goedgekeur, is die instrukteur outomaties in kennis gestel word deur die stelsel via e-pos. As die ooreenkoms voorlegging deur al die belanghebbendes goedgekeur is, die stelsel het die gehalteversekering review rubriek beskikbaar vir die instruksionele ontwerper en die instrukteur, anders as 'n ooreenkoms ontken albei partye ingelig via e-pos. Te alle tye die status van die aansoek en die huidige stadium in die goedkeuring-proses was aan die partye deur aan te meld by die stelsel. Figuur 1. Nuwe Online Course ooreenkoms Voorlegging Workflow natuurlik Resensies In die tweede fase, het ons gefokus op die ontwikkeling van die vloeidiagram vir die kursus hersieningsproses. In die besonder, het ons probeer om die gedrag van die stelsel, afhangende van die status van die kursus te identifiseer. Daar was vyf toestande wat die stelsel geaktiveer om die kursus te etiketteer as dat daar 'n oorsig. Nuwe kursusse wat nooit geleer het voorheen Bestaande aanlyn-kursusse wat nog nooit hersien voordat Kursusse hersien deur fakulteit met toelae versoeke Kursusse met instrukteur veranderinge Kursusse met verstreke resensies Vir nuwe kursusse, die maatstaf is dat 'n nuwe kursus ontwikkeling versoek voorheen in die stelsel ingedien. As dit die geval was, is hierdie voorleggings gestuur om 'n hoewe tenk, 'n databasis te skei van die staat sentrale natuurlik registrasie stelsel. Met hierdie workflow, die instrukteur en instruksionele ontwerper in staat was om te begin saamwerk om die kursus te ontwikkel, en om die kursus te hersien sonder om te wag vir die kursus word geplaas in die Staat sentrale natuurlik registrasie stelsel. Die beheermaatskappy tenk toegelaat ook die stelsel tot rekords van die kursusse wat nooit geleer selfs al is 'n nuwe kursus ontwikkeling versoek ingedien hou. Ons het gevalle waar instrukteurs het persoonlike probleme of ons ervaar veranderinge in die programme wat die planne vir spesifieke kursusse verander. Hierdie kursusse verskyn nooit in die sentrale natuurlik registrasie stelsel staat, maar ons het die rekords in die gehalteversekering hersiening stelsel via die hou tenk. Ons stelsel het ook 'n paar online kursusse wat geleer is, maar nog nooit vantevore hersien. Dit was 'n verrassende, maar oog opening ervaring vir ons. Ons bevestig hierdie kursusse met hul instrukteurs en besef dat ons instrukteurs nooit gekontak en was baie geïnteresseerd in die loop resensies. Die gehalteversekeringstelsel ook hanteer aansoeke vir hersiening versoeke. Die Kantoor van Opvoedkundige Outreach aan die Universiteit voorsien hersiening toelae wat verskil van nuwe kursus ontwikkeling toelae was. Instrukteurs wat van plan was om groot verbeteringe aan te bring in hul aanlyn-kursusse in staat was om versoeke te stuur vir hersiening toelae. In bykomend tot die bestaande gehalteversekering review rubriek, het ons ook hersien hierdie kursusse met 'n aparte rubriek wat fokus op die hoeveelheid werk belê in die kursusse. Met 'n bevredigende tellings, instrukteurs het in aanmerking gekom vir die toelae. Figuur 3 toon die workflow van die hersieningsproses in die stelsel. In ons universiteit, die instrukteurs het die vryheid en buigsaamheid om te kom met hul eie koers ontwerpe. Ons het nie enige streng meester natuurlik sjabloon gebruik. As gevolg van hierdie vryheid, ons ervaar dat sommige instrukteurs gemaak beduidende veranderinge in hul kursusse nadat hulle 'n kursus wat voor geleer is opgedra. Daarom het ons ontwerp om die stelsel om die kursusse met instrukteur veranderinge sein sodat ons kan sien wat hierdie kursusse met die instrukteur. Sedert strategieë en programme in die aanlyn onderwys verandering vinnig, ons het ook die stelsel om die kursusse te identifiseer met verstreke resensies. Ons het geglo dat drie jaar was genoeg tyd om weer te hersien die kursusse en maak seker dat die loop effektiewe nog. Dit was 'n geleentheid vir die instruksionele ontwerper te kontak hierdie instrukteurs en ten minste seker maak dat hul vrae beantwoord. Figuur 2. Kursus Resensies Workflow Figuur 3. Kursus Hersiening Workflow Terwyl al hierdie prosesse is gebeur in die agtergrond, is die instruksionele ontwerper met behulp van 'n eenvoudige, maar doeltreffende koppelvlak vir die resensies van kursusse. Die ontwerp van die stelsel toegelaat word om die instruksionele ontwerper om vinnig te identifiseer watter kursusse benodig aandag deur ikone visualisering verskillende hersiening tipes. Die stelsel het ook toegelaat dat die instruksionele ontwerper om die ou resensies van die bestaande kursus of die vorige kursusse geleer deur die betrokke dosent te sien. Ons ontwikkel 'n ervaring meter wat ook 'n aantal sterre wat gebaseer is op die aantal aanlyn-kursusse geleer deur 'n bepaalde instrukteur in die Universiteit toegeken. Elke twee kursusse getel want die een ster, en die instrukteur was in staat om 'n maksimum te kry van 10 sterre. Hierdie ervaring meter gehelp om die instruksionele ontwerper te evalueer hoe vertroud die instrukteur was met die leer-bestuurstelsel en die prosedures Universiteit voor saam met die instrukteur. Figuur 4 hieronder toon die koppelvlak-ontwerp van die stelsel vir die instruksionele ontwerper. Figuur 4. Instruksionele Ontwerper Interface Design Toekomsplanne Soos met enige nuwe projek, baie idees vorendag gekom nadat die stelsel in werking gestel is. Die Instruksionele ontwerpers versoek nuwe funksies, en kommunikasie met fakulteit en administrateurs bewys moeilik wees. Eerstens, ons universiteit het 'n algemene patroon waar twee fakulteit alternatiewe onderrig van 'n spesifieke kursus. Ons huidige stelsel identifiseer hierdie kursusse as nodig hersiening elke keer as hulle aangebied as gevolg van die verandering van instrukteurs. Die volgende weergawe van die stelsel sal die vorige geskiedenis van die kursus aanbied vir daardie patroon na te gaan en slaan verligting die kursus vir hersiening as dié patroon voorkom. Volgende, terwyl die ervaring meter gebaseer op die aantal aanlyn-kursusse geleer het nuttig, wil ons graag 'n weergawe wat beter weerspieël vermoëns fakulteite 'in online onderwys te skep. Ons beplan om die koppeling van die ervaring meter aan ons fakulteit werkswinkels, terwyl fakulteit institusionele werkswinkels wat aanlyn onderrig ondersteun by te woon, sal hierdie nuwe kennis word weerspieël in ons meter. Ons het ook gevind dat baie van die interaksies ons Instruksionele ontwerpers het met fakulteit is herhalende aard en kan outomatiese tot 'n mate. Ons beplan om op die skep van templates vir spesifieke interaksies tot tyd vir ons Instruksionele ontwerpers red. Ten slotte, e-pos homself as 'n kommunikasie-instrument met fakulteit en administrateurs minder as ideale bewys. E-pos is dikwels verlore, wat lei tot 'n konstante behoefte aan hulle weer stuur. Ons het 'n funksie wat herhaaldelik tjeks elke stadium van 'n fakulteit voorlegging te sien of dit is bygewoon om beskou. Indien nie, sal nog 'n kopie van die e-pos gestuur word. Ons het ook oorweeg ander idees behalwe e-pos vir 'n kommunikasie-instrument, maar nog nie gevind nie 'n geskikte plaasvervanger. In hierdie artikel, wat ons saak vir die implementering van 'n gehalteversekeringsproses hersiening stelsel vir die haalbare ontwikkeling van online kursusse. Hoewel daar 'n aantal kwessies vir 'n meer doeltreffende stelsel aangespreek moet word, die huidige stelsel kon ons baie uitdagings wat ons in die gesig gestaar in die verlede met betrekking tot die kwaliteitsversekering van online kursusse oorwin. Dit is belangrik om te beklemtoon dat ons huidige benadering gefokus op die aanvanklike gehalteversekering hersiening van die online kursusse. 'N Meer omvattende gehalteversekering hersiening kan 'n aantal van formatiewe en summatiewe evaluering wat bykomend tot die aanvanklike gehalteversekering hersiening is gedoen deur die loop instrukteur betrek. Op hierdie manier, kan die standaarde en maatstawwe wat in die gehalteversekering review rubrieke geverifieer met die kursus en studente data. Ons gehalteversekering rubriek het ons toegelaat om 'n paar belangrike punte te beklemtoon om die instrukteurs om 'n meer effektiewe aanlyn kursus te ontwikkel. Daar is egter nog nooit gebruik word as 'n voorskriftelike instrument. Soos instruksionele ontwerpers, dit is ons ervaring dat die instruksionele ontwerp benaderings tot 'n effektiewe koers te verander op grond van die konteks van die kursus te ontwikkel. Hoewel die inhoud, die kursus doelwitte, die leerdoelwitte, die onderrigstrategieë, die assesseringsmetodes en die instruksionele hulpmiddels verandering, die rubriek kon ons al hierdie komponente in lyn met mekaar vir die mees doeltreffende aanlyn kursus te hou. Dit herinner ons ook aan 'n paar belangrike funksies wat ingesluit moet word wat uniek is tot aanlyn-kursusse is soos die loop kommunikasie beleid en netiquette verwagtinge. Laaste, ons huidige stelsel toegelaat om ons te dokumenteer en te stoor 'n groot aantal evaluerings. Met die huidige stelsel, is die haalbare ontwikkeling van die aanlyn-kursusse nie ontwrig deur baie moeisame taak. Beide die instrukteurs en die instruksionele ontwerpers gerig hul pogings op die gehalte ontwerp en ontwikkeling van die aanlyn-kursusse eerder as administratiewe werk. Ons werk is ook waardeer word deur baie online instrukteurs gedurende die loop resensies. Verwysings Allen, I. E. Seaman, J. (2013). Die verandering van Kursus: Tien Jaar van die dop Online Onderwys in die Verenigde State van Amerika | Die Sloan Consortium. Ontsluit van sloanconsortium / publikasies / opname / changing_course_2012 Boston, W. E. Ice, P. Gibson, A. M. (2011). 'N Oorsig van paradigmas vir die evaluering van die kwaliteit van die aanlyn opleidingsprogramme. Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie. 14 (4). Ontsluit van westga. edu/ afstand / ojdla / spring141 / shelton141.html Britto, M. Ford, C. Wyse, J.-M. (2013). Drie instellings, drie benaderings, een doel voor oë: Die aanspreek van gehalteversekering in aanlyn leer. Journal of Asynchronous leer netwerke. 17 (4). Ontsluit van jaln. sloanconsortium / index. php / jaln / artikel / siening / 402 Harasim, L. (2000). Verskuiwing gebeur: Online onderwys as 'n nuwe paradigma in leer. Die Internet en Hoër Onderwys. 3 (1), 41 & ndash; 61. Hosie, P. Schibeci, R. Backhaus, A. (2005). 'N Raamwerk en kontrolelyste vir die evaluering van online leer in hoër onderwys. Assessering Evaluering in Hoër Onderwys. 30 (5), 539 & ndash; 553. Howell, S. L. Williams, P. B. Lindsay, N. K. (2003). Twee en dertig tendense wat afstandsonderrig: 'n ingeligte grondslag vir strategiese beplanning. Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie. 6 (3). Jara, M. Mellar, H. (2007). Verken die meganismes vir die versekering gehalte van e-leer kursusse in die Verenigde Koninkryk hoëronderwysinstellings. Europese Journal of Open en Afstandsonderrig. 1. Ontsluit van eurodl / index. php? Tag = 120article = 396article = 261 Kim, K. Bonk, C. J. (2006). Die toekoms van aanlyn onderrig en leer in hoër onderwys: Die opname sê. EDUCAUSE Kwartaallikse. 29 (4), 22. Lee, C.-Y. Dickerson, J. Winslow, J. (2012). 'N Ontleding van organisatoriese benaderings tot aanlyn kursus strukture. Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie. 15 (1). Ontsluit van westga. edu/ afstand / ojdla / spring151 / lee_dickerson_winslow. html Li, Q. Akins, M. (2004). Sestien mites oor aanlyn onderrig en leer in hoër onderwys: Moenie alles glo wat jy hoor. TechTrends. 49 (4), 51 & ndash; 60. Mariasingam, M. A. Hanna, D. E. (2006). Benchmarking gehalte in aanlyn graadprogramme status en vooruitsigte. Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie. 9 (3). Ontsluit van westga. edu/ afstand / ojdla / fall93 / mariasingam93.htm Oliver, R. (2003). Verken maatstawwe en standaarde vir die versekering gehalte aanlyn onderrig en leer in hoër onderwys. Ontsluit van ro. ecu. edu. au/ecuworks/3279/ Kwaliteit Matters Program. (2013). Ontsluit 17 Julie 2013, vanaf qualitymatters / Wang, Q (2006). Gehalteversekering â € beste praktyke vir die assessering van online programme. International Journal op E-Leer. 5 (2), 265 & ndash; 274. Yang, Y. Cornelious, L. F. (2005). Voorbereiding instrukteurs vir gehalte aanlyn onderrig. Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie. 8 (1). Ontsluit van westga. edu/ afstand / ojdla / spring81 / yang81.htm Online Journal of Afstandsonderrig Administrasie, Deel Sewentien, nommer 1, Maart 2014


No comments:

Post a Comment